انقباض کلیه چیست و علل انقباض کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

انقباض کلیه چیست و علل انقباض کلیه چه هستند؟ انقباض کلیه یکی از نشانه های نارسایی کلیه است، اما نه همه از بیماران می دانم آن روشن است. من امیدوارم که از مطالب زیر می تواند به شما کمک کند دانستن بیشتر در مورد آن.

انقباض کلیه چیست؟

انقباض کلیه (کلیه آتروفیک یا انقباض کلیه) اشاره به انقباض در اندازه یک یا هر دو کلیه. اندازه کلیه می تواند عملکرد کلیه را منعکس: بزرگتر و یا کوچکتر از اندازه طبیعی کلیه را نشان می دهد اختلال عملکرد کلیه. وقتی کلیه شروع به کوچک شدن، بیماری ممکن است به نارسایی کلیه یا اورمی توسعه. در مراحل اولیه، انقباض کلیه بدون علامت است. عملکرد کلیه تنها بیماران زیر 50٪، می تواند بیماران احساس برخی از علائم.

علل انقباض کلیه ها چه هستند؟

سه علل شایع انقباض کلیه وجود دارد: دیسپلازی مادرزادی کلیوی، بیماری انتهایی کلیه و پیلونفریت مزمن.

دیسپلازی 1.Congenital کلیه

با توجه به موانع عرضه خون در دوره جنینی و یا دلایل دیگر، بافت کلیوی نمی تواند به اندازه کافی توسعه. کلیه Hypogenetic کمتر از 50٪ از اندازه طبیعی کلیه است.

بیماری کلیوی مرحله 2.End

هنگامی که بیماری پیشرفت می به پایان بیماری کلیوی مرحله، کراتینین سرم و نیتروژن اوره معمولا سطح بالا برسد. نفرون، بافت عملکردی کلیه، آسیب رنج می برند. کلیه کوچک خواهد شد.

پیلونفریت 3.Chronic

پیلونفریت است به علت انسداد دستگاه ادراری، که می تواند فشار بالا در رگ، عروق و بافت می شود. این وضعیت می تواند به شدت باعث آسیب به نفرون بیماران. کلیه آسیب رنج می برند و شروع به کوچک شدن در طول زمان.

آیا پاسخ شما می خواهید به شما کردم؟ اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان انقباض کلیه، انجام مردد به ما از طریق ایمیل تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما نیست، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com

http://www.kidney-support.org/ckd-symptoms/4054.html





:: برچسب‌ها: علائم بیماری مزمن کلیه، انقباض کلیه، علل انقباض کلیه چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 1480
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: